Fredag

Idag träffade jag klassen för första gången, jag hoppas det blir bra och det lär det bli!
Vi lekte bara namnlekar, tävlingar & gick igenom schemat, åt, fikade idag så det var chill och på måndag ska det nog bara vara 3 min samtal och sen får man gå hem tror jag!
Efter skolan så tog jag trean in till centrum & där mötte jag Ida som oxå slutat vi åt på donken och shoppade lite. Jag köpte ett par jeans faktiskt från gina, sjukt sköna och satt bra tycker jag :)
Vi tog bussen hem till mig vid halv 6 ungefär och då kollade vi film och kokade te och sånt, för min hals är förjävlig ush.

Btw. Tycker inte ni det är dåligt att 25an ska sluta gå och att 28an ska ha sin starthållplats i norrhammar och inte torsvik? så sjukt dåligt. nu går bara 27an och den går inte ens förbi hovslätt! helt sick & jag blir så arg!!


Pussssss


Kommentarer
Postat av: Phiie

28 går ju förbi hovslätt :)

2010-08-21 @ 00:11:20
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0