helg

Heej.
förlåt har varit vääldigt frånvarande på bloggen nu över helgen.

Fredag
: Jag vaknade hos marcus och vi åkte till skolan, efter skolan mötte jag Marcus vid östra för vi skulle köpa present. Efter det åkte jag hem till Ida och vi åt och gjorde oss iordning sen stack vi på fest hos simon. När klockan var 11 drog jag,Ida,Rasmus & Sebbe in till staden och gick runt och sånt, sen kom jag och ida hem till henne vid halv 2 ;)

Lördag: Jag och ida vaknade vid 12, gick upp och åt frukost & kollade filmen "sommar med göran", när filmen var slut hämtade pappa mig. När jag kommit hem duschade & fixade jag mig och sen åkte på 40 fest, som var väldigt kul. Vid 4-halv 5 gick jag och marcus och la oss.

Söndag: Vaknade lyckligt jämte Marcus vid 12-tiden, och då var det bara att gå upp,äta & dra sig till dalen och kolla hockey cup, Det var oxå väldigt kul för dalen vann hela grejsen. Kom hem vid 6 åt, fixade med skoldatorn & sådant.

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: ida

höhö niiice :d <33333333333333333333333333333

2010-08-30 @ 20:10:04
URL: http://ithilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0