jag vet inte vad jag ska skriva!

Hejjj!
Idag har jag inte gjort mycket.. jag har suttit vid datorn hela dagen & kollat på karate kid 2010! Den var sjukt bra, så den rekomenderar jag er att se! 
hmm, vad ska man skriva ? jag är alltid så lam & har inget att skriva :( 
Menmen, jag åt iaf nyss kvällsmat och jag åt friterade pommes med  kycklingfilé, fyhelvete vad gott det var .. helt awesome typ. 
Nu sitter jag här vid datorn igen och väntar på att marcus ska hämta mig så ska vi åka till honom och göra jag vet inte vad men något typ. hahaha. aja, ska fortsätta göra mig iordning nu, packa osv!
PAAANIC! jag vet inte vad jag ska säga men jag säger såhär ... hejdå!
 

pussssss  

Kommentarer
Postat av: linn andersson

haha asnajs! de här färgerna på den här vet jag inte riktigt dock :S hehe, de andra färgerna är snyggare än denna tror jag haha :)

2010-08-10 @ 17:30:17
URL: http://linnsplace.webblogg.se/
Postat av: Julia

hihi, vad menar du linn ? (: <3

2010-08-12 @ 20:31:27
URL: http://juliadetextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0