klockan är 13.45

Klockan är 13.45 & jag har precis vaknat, WOW säger jag bara.. har nog aldrig sovit så länge utan anledning.
Det första jag gjorde när jag vaknade var att äta mat & nu ligger jag här i sängen igen med datorn i knät och tråkar. Vet inte vad som händer idag, men tror det blir en ligga-framför-film-dag, helt enkelt en slapp dag! Ibland behöver man faktiskt en slapp dag, för det är såååå otroligt skönt!
jag har typ sovit till 11 varje dag.. och då går dagarna som ett spjuth .. hallå det är redan agustimånad & då börjar skolan. Jag ska börja gymnasiet och en helt ny skola .. woaaah! alltid lika läskigt menmen man vänjer sig nog vid nya klassen.

pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0