Lördag

Jag och Ida vaknade vid 12 och då gick vi upp och tog på oss och gjorde chicken bits och nudlar, as gott!
Nu sitter vi här och lyssnar på musik, vi ska snart fixa lite gott till kvällen & sen tar vi bussen in till stan och möter Matilda och sen går vi mot vätterfesten och är där hela kvällen, hoppas kvällen blir lika lyckad som igår!
Ska nog ta och tvätta mina skor innan vi åker in, för dom blev VÄLDIGT smutsiga igår, för det var lergropar överallt som man gick i och vakterna bara skrattade och ba, hahaha detta är roligt det var 15e personen, typ.. aja.
Nu ska vi fixa oss så hinner inte sitta här och skriva, ni får ha en jätte mysig Lördags kväll! :)
Vi ska fira Pappa & Simon som har fyllt år tror jag, lr det sa's iallafall så, fårse. Jag är iaf inte hemma..

Take care/ julia!'

 Bild på mig i Jossans rum!


Kommentarer
Postat av: Lisa

tror jag såg dig och ida igår vid östra centrum när jag åkte förbi med buss. haha ;o

2010-08-14 @ 15:10:06
URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0