lördag.

Hejj, kom nyss hem från mullsjö .. För att igår var jag på 50 års fest hos min farbror som då förståss har fyllt 50 år !!
Vi skulle va där vid drygt 17.00, men vi kom 17.40 intressant ... Vi drack välkommstdrinkar & sådant gott.
Sedan var det bara att sätta på grillen och grilla köttet och sen var det dags att sätta sig och äta ;P
vi fick, fläskfilé, kyckling,kebabkött på en pinne och sådant gott. Vi spelade kubb och det blev 1-1.
Tiden gick och gick och sen var det tårta & godis och allt sådant, sen gick jag in med mina småkusiner och kollade film. Sen var klockan 03.30 och då var alla trötta och förberedda sig för natten..  Hela släkten skulle sova över där så jag och min familj + storkusin sov i källaren, farmor över våningen, mina kusiner m. familj i deras husvagn.. okej, det där var 0% ointressant att veta..  iallafall sen vaknade man då vid klockan 11 och ja.. vad ska man säga.. man packade ihop allt åt frukost och satt och snackade & sen åkte x)

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0