Onsdag.

Idag så åkte Marcus till turkiet i en vecka och det var väldigt svårt att åka ifrån honom. Jag saknar honom redan, det är verkligen hemskt! men när jag väl åkt ifrån honom fick jag skynda mig hem och fixa mig .. för jag skulle med en buss in till stan för att träffa Simon & julia. Julia kommer från stockholm så det var första gången vi träffades. Vi satt på brunnen, ett ställe där simon jobbar och heter radiolive. Medans han jobbade satt vi där och snackade med andra personer .. tex. alica och Rasmus som är bög, så vi fick sminka och platta håret på honom han blev väldig fin! Klockan 18.00 så hade simon jobbar klart och då kom hans pappa och skjutsade hem oss till Taberg och efter någon timme så kom Pontus och Axel dit och vi hoppade studsmatta, och gick i hans hus där det dött massa människor och påtal om det.. vid halv 12 innan jag skulle hem kollade vi på spökvideos på youtube och dom var verkligen riktiga och inget fake och jag var livrädd och sov mellan mamma och pappa inatt hehehe (:

Bild på simon,pontus,julia& jag.. Mannen bakom masken är så lite som Axel (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0