Söndag

Har varit hos Marcus hela dagen så har inte kunnat blogga ngt.
Nu är helgen slut och imorgon är det dax för skooola igen (Y) jippi..
Andra dagen med den nya klassen och nya skolan, vet inte vad vi ska göra imorgon förutom att ha samtal med mentorn, hoppas vi får gå hem efter det ;)
Ska äta upp maten och sen ska jag gå och duscha och sen sleeeepa tror jag, är sjukt trött!
påtal om sova, igår innan jag skulle sova så sträckte jag på mig med händerna upp i luften och då gick jag emot marcus lampa med massa spothlights lampor som vvarit på hela dagen och jävlar vad ont det gjorde .. så kunde inte sova på hela natten och marcus fick gå upp och hämta kylklamp o sånt och nu har jag två vattenblåsor på knogarna. huden smälte kändes det som!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0