Söndag

Vaknde upp hos ida med ont i halsen och förkyld, det var inte skönt kan jag säga er, ushushush jag hatar det.
Men det lindrade en liten stund iallfall när vi hade druckit te till frukosten. Idag har vi inte gjort så mycket vi gick upp tog på oss, åt frukost, satte oss vid datorn och beställde bilder, msn, fb & musik sen kom min pappa och hämtade mig för han skulle in till Biltema och då kunde jag likaväl hänga med. Sen efter biltema kom vi hem och jag satte mig och åt och så. Nu ska jag sätta på en film för jag känner mig bad today ! :/
Jag hatar att va sjuk man orkar ingenting och fort man reser på sig så dunkar det i hela huvet och håret bara hänger och man är ofräsh och ja, jag hatar det!
pussssssssss
btw. jag orkar inte lägga upp en bild. Det får bli imorgon!



Kommentera tips på bra filmer!

Kommentarer
Postat av: ida

krya ! vill kolla film med dig :( <3

2010-08-15 @ 16:31:40
URL: http://ithilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0