Torsdag.

Idag skulle jag in till stan och äta mat med två fina kompisar, vi träffades vid 13.00 och gick mot h&m, för ida skulle köpa hårfärg & jag en dove-smörja-in-sig grej. Sen gick vi till chilithai och åt lunchbufé, det är sjukt vad gott det är och man äter så himla mkt och ångrar sig sen efter.. för då har man ont i magen.
Iallfall vi satt där i 3 timmar och snackade och åt och sedan skulle de åka hem på träning och match och jag skulle möta Ida för vi skulle fixa lite smått&gott tills imorgon för då blir det "ferre" på vätterfesten.
Ja vad mer ska jag skriva har inte hänt så mycket mer idag.. Jag ska nog ta något och äta & sätta mig framför nån bra film, någon som har bra förslag på filmer ? :)



Pusssssssssssssssssssssssssssssss

jag och bästavän iduss!
 Jag och bästavän iduss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig fina du <3

2010-08-13 @ 14:09:01
URL: http://ithilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0