Torsdag

Igår kom marcus hem! Mysigt att ha honom hemma ingen :)
Jag åkte som sagt till flygplatsen och hämta han och där blev det kramkalas typ och sen åkte vi hem till honom och han packade upp det han köpt där. Så gulligt av han att köpa till hela sin familj och även till mig.
Fick 4 par björnborg, escada perfym och en navelpiercing. Jag kan säga att jag blev väääldigt överraskad över att jag fick en piercing AV HONOM..  eftersom att han sagt hela tiden när jag tjatat om att pierca navlen att jag inte får för honom, men nu jävlar! TACK ÄLSKLING, DU ÄR UNDERBAR! :*
Vid 19.00 åkte jag upp till tennisen för där skulle gamla klassen ha en liten träff ( sista träffen kanske), vi åt pizza och kollade på film. Jag åkte därifrån rätt tidigt för jag skulle till Marcus, när jag kom till honom vi var väldigt trötta så vi gick och la oss direkt när jag kom! 
Vi vaknade vid halv 2 och jag var vääldigt sjuk så min underbara pojkvän gick upp och gjorde te och kom ner med, sen har vi bara legat framför teven hela dagen!
Jag åkte hem vid 16.15 för jag och mamma skulle in till stan och hämta en gammal vän till henne från stockholm som ska vara hos oss till Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0