ensamt

Sitter ensam i mitt rum ont i halsen,förkyld & allt är grått och trist, vart har solen tagit vägen ??!
Jag tycker att den ska komma tillbaka och påtal om det tycker jag att min kära pojkvän Marcus ska komma tillbaka från Turkiet nu.Dumma turkar som tar honom ifrån honom.. INTE OKEJ!
Men på onsdag så är han min igen och då ska han få många pussar och kramar, det är sjukt vad man kan sakna en person så mycket. Men jag hoppas att han har kul och solit och allting, och hoppas även att han tar med sig solen hem till sverige.. det skulle ju vara skönt att få lite sol nu innan skolan börjar. Fyra dagar kvar på sommarlovet och sen börjar "helvetet" ;/ fya dagar kvar? Det känns som det var igår man satt på skolavslutningen och väntade på att rektorn pratat klart och man blev fri från skolan. Men nu är det slut på det roliga för nu börjar allvaret igen, tidiga morgonar,läxer och blablabla... blir trött fort jag läser det!!



Kommentarer
Postat av: :)

hur blev du och din pojkvän tsm? verkligen urgulliga tsm :))

2010-08-16 @ 00:30:14
Postat av: Julia

Vi började snackade genom en stor msn konversation så addade jag honom, genom det snackade vi på msn och smsade och typ kolla på varandra i skolan och sen träffades vi och den 1a maj kysstes vi och då blev vi tsm x)

tack (A)

2010-08-16 @ 10:06:34
URL: http://juliadetextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0