bild från italien

 

Hejhej igen, längesen jag skrev här... men har verkligen inte orkat för jag har mått upp o ner..
Inte knappast ätit ngt de senaste 2 dagarna, menmen nu börjar det går uppåt igen .. (Y)
Hade matteprov och jaa .. hade inte pluggat ngt pga inte haft lust lr ork , menmen det gick bra iaf.
Imån slutar jag 13.45 och då ska jag och rr ( rebecca r )  gymma lite och sedan ska man väll hem, och ska kanskekanske vara med älsklingen imån (happyface) he makes my day.
Har nyss gjort lite läxor, och har fortfarande lite att plugga på, fyblä på skolan..
Det är mindre en 1 månad kvar tills man ska välja gymnasium, och ja jag har 5 olika linjer som intresserar mig, nu är frågan vilken av dom det blir, antingen frisör,samhäll-ekonomi, samhäll-omvårnad, florist,handel-turism, mjo det är svårt :/ menmen.. vi får se vilket det blir :) 
Nu ska jag kila.
 

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0