11/11-10

Kvällsinlägg:

åh.åh.åh.åh.åh.åh.åh. Jag hatar när man inte får in glosorna i huvet!
Jag har 31 st spanska glosor tills imorgon och jag kan dom inte!! jag delar upp dom och övar 5 ord i taget men ändå så fastnar dom inte!
åh.åh.åh.åh.åh.åh. dumma hjärna!!
vad ska jag göra? lägga mig i sängen och sova och skita i glosorna eller lägga mig i sängen ta tag i pappret och försöka med de "lättaste" orden? iförsig så börjar jag ju inte förens vid 09.40 imorgon "wow". Men ska väll inte säga något. Kommer ändå sova in i det sista, stressa igenom mig och sen få springa till bussen. as usual!
Så det är nog ingen idé att ens tänka tanken "nej men jag kan plugga på morgonen ist".
läxor och prov är det värsta som finns, IBLAND. För om det är något man har börjat öva på ett bra tag innan, så kan man ju det utantill dagen innan och då är det fanimig roligt att göra prov/läxförhör!! MEN nu ska jag inte sitta här och babbla för jag har viktigare saker för mig att göra.. (öva på spanska glosor)
"psst. det är spanska ord från filmen "barnhemmet" jätte svåra.. och fort jag läser orden får jag rysningen och tillbaka blickar på filmen, den är scary"

Godnatt!! :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ställ gärna en fråga i min frågestund, vore kul !:)

2010-11-14 @ 21:12:33
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0