facerape/färgning

ååh vad snälla mina kompisar är som facerapar mig både på min blogg och på min facebook!
Även om dom tycker jag är efterbliven såå.. gillar jag dom lite.. lite.. bara lite..  inte mer.. det är bara onördigt

se inlägget under

|
|
|
|
|
|
v

Back to busniss.. Igår (Fredag) efter skolan gick jag och Jullan till Åhlens och köpte hårfärg (ljusbrunt), spännandespännande.
Vi åkte hem till var och en för att fixa sig och äta lite mat o så. Sen så åkte jag till Norrahammar för att jag och Ida skulle ta 28an till Jullan.. välframme hos Jullan såååå började vi färga varandra hååår och det blev väldigt fina reultat.

Ida: brunt/rött ----> mörkbrunt resulterade mörkarebrun med röda nyanser som gör håret LITELITE ljuare.

Jullan: mörkblond ----> ljusbrunt resulterade mörkbrunt nästan svart.... (WOOOOT?!)

Jag: ljust (blonda slingor) ----> ljusbrunt resulterade till mörkbrunt nästan svart.... (WOOOOOT?!)

Ja som ni ser så blev ju inte mitt och Julias hår som det skulle (weird, ida färgade mörkbrunt och jag och jullan ljusbrunt, men änddå blev mitt och Jullans hår mörkare) aja, men det blev fint såhär med! Ska lägga upp en bild snart! :))


BTW. Jag och Jullan TONADE våra hår, så det kommer ju tvättas ur! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0