heelg

Helgen har varit trevlig.
I fredas så var ju en liten stund med Ida efter skolan, vi gick på stan,åt på ikea och sådant (köpte en kaffe och en kanelbulle för 5 kr, gillar inte kaffe utan socker och mjölk så det var bläää). Sen åkte jag hem och åt sen drog jag till min vän rebecca, det blev en tuff kväll/natt. Vi spelade anden i glaset, och efter det kom två kompisar och skrämde oss. (jag ska berätta). På lördagen så vaknade jag upp brevid rr, vi åt nybakta frallor och gjorde popcorn och kollade film. Efter det åkte jag hem och åt, sen kom Ida till mig. Vi gick ner till ica, kollade film, åt mat och det var väldigt mysigt. Sen kom hennes pojkvän och hämtade oss, han skjutsade mig till Marcus. Så var jag med marcus på Lördagskvällen och vi myste framför tv och film, men godis mums. Sen sov vi och gick upp vid 7 för han skulle jobba. Så jag åkte hem till mig och bäddade upp sängen och sov, vaknade upp inte alls kry.
Men nu är det Söndag och helgen är slut, men skönt att man inte börjar förens på Onsdag, skönt! ;)


Kommentarer
Postat av: rebecca

åååh hjärtat, fan vad läskigt de va !!! omg. fast lite kul också. saknar dig already<3<3

2010-11-21 @ 21:21:21
URL: http://rebeccaringius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0