hemskhemskhemsk

åååh, jag är hemsk. Jag säger att jag ska börja blogga mer, men det blir aldrig av !!
Jag vet aldrig vad jag ska skriva om, tkr det är så tråkigt att varje dag skriva vad som har hänt under dagen. Det känns så meningslöst och ointressant. tom jag tröttar!
Så nu ska jag göra en omstart och skriva om det jag tycker är kul, mer dagens outfit, frågestund. ja massamassamassa.
Känner att det är på tiden att byte ut min design också så min vän Julia ska göra en ny design till mig när hon har tid då förståss! :)  

 Gammal bild. Saknar det bruna håret!
Hade tänkt att färga det brunt till jul!


Kommentarer
Postat av: Lisa

aaaw, du är så söt julia! :) <3

OOOH! BARBA STARK PÅ MOBILEN MED JU! :o

2010-11-18 @ 22:12:36
URL: http://lisaahtela.blogg.se/
Postat av: josefine

hihi naaw söt, i mitt rum med (a) <3

2010-11-24 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0