tisdag

Då var det Tisdag igen!
Fick gå upp klockan 8 för klockan 9 skulle jag vara hos tandläkaren, jag skulle göra avtryck av tänderna ni vet när man har nån skena med orange/grön goja i? ush. Träffade även Julia när jag skulle gå in för hon skulle med till tandläkaren, HIIII!
Kom hem runt halv 10 och då gav jag mina kära kaniner mat och vatten, dom frös (trorjag) så jag gick in och hämtade handdukar och massa halm så de kunde värma sig. haha!
Nu sitter jag här vid datorn, och ska äta, men vad?(hann inte äta någon frukost innan tandläkaren). Sitter och snackar med Amanda på msn, vi ställer frågan:  vafan äter folk på vardagarna? ja, vi vet inte vad vi ska laga för någon mat..
Efter maten blir det pluggpluggplugg, jag älskar att plugga!^


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin bild :)

2010-12-06 @ 17:43:08
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: BeckasomärsjuktmktbättreänjulialiljaBorrespång

UPPDATERA! :D

2010-12-08 @ 10:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0