Onsdag

Ytterliggare en PLUGG-PLUGG-PLUGG-dag :/
Känns som man har pluggat och pluggat men ingenting har fastnat.. Så får det väll när man tänker, men jag kan lyssna på lite musik en stund, men jag kan ta något och äta en stund, men jag kan logga in på fb en stund, men jag börjar hel och pluggar järnet 1 timme, hmm?!
åh, orkar inte! dumma prov, man får inte ens ha två prov på samma dag? vad tänker dom med?
blä.
Eftersom att vi har fått Datorer av skolan så finns ju allt på Datorn.. ist för papper och shit, så blir det lätt att man loggar in på msn,fb och allt. inte bra!
Men jag släckte iallafall ner alla lampor och tände massa ljus i rummen och datorn som lös upp lite, mysmysmysiii. Bild kommer!! ;D 


 mysmysmys


Kommentarer
Postat av: ida - foto & smink

åh va mysigt du har de :)

2010-10-28 @ 21:42:07
URL: http://ithilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0