Tisdag

Ooooops, inte haft tid att blogga, SORRY!!

M
en nu har jag en liten stund över, eftersom att jag är ledig på tisdagar. Jag gick upp vid halv 12 ungefär, gick upp och åt något winerbröd med grädde i som mamma hade köpt och så spelade vi typ något memory. (haha)
Nu ska vi in till staden och möta upp bror, så ska vi köpa skor och sådana saker som behövs nu framåt vintern. " bättre förtidigt än försent".
Jag ska även få skolfotona i brevlådan idag & jag vågar INTE gå ut och hämta! haha.
Senare ikväll blire träning, och det är undebart!

byebye

 
JA, såhär ser jag ut idag då! haha.. Vad kul man kan ha det! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

alltid lika snygg ja! <3

2010-10-12 @ 16:36:09
URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0