Helgen

Sa ju igår att jag skulle berätta om helgen, så är väll dax och sätta sig och skriva ner allt.

Fredag: Gick till skolan, slutade vid två. åkte hem på direkten, fixade mig , åt och åkte till marcus. Han åt när jag kom så satte mig ner och snackade med honom, gick sedan upp och fixade mig. Sen vid 19.45 åkte vi på fest hos en kompis. Det var mycket trevligt tycker jag och det borde göras om. Jag och Marcus kom väll hem vid 2 ungefär och då somnade vi direkt.

Lördag: Jag och marcus vaknade vid halv 12 och då skulle träningen börja om 20 minuter (vilket jag inte skulle hunnit) så jag fick slippa den träningen. vi åt iaf frukost och sen la oss och kollade film, kan ju inte säga att jag mådde så bra denna dagen och det blir ju inte bättre av att Marcus skulle skaka mig och sånt, busungen. ♥
Åkte hem från Marcus vid 3 och då kollade jag film med mamma&pappa(brothers), spelade track mania (beroendeframkallande), åt mat osv.

Söndag: Vaknade vid halv 12 igen och var ute lite i trädgården.. gav kaninerna mat och sånt. Gick in och spelade lite track mania, väntade på maten. När vi ätit så kollade jag på en film med mamma&pappa (it's complicated).
Gick och la mig i sängen vid 21.00 ungefär och spelade lite track mania, sen somnade jag.

Måndag: Gick upp vid 7 för vid 9 började skolan. Vi hade klassgrej och sedan samhällkunskap och sen slutade vi vid 11.00. Åkte hem åt och spelade track mania, sedan somnade jag framför teven. sen var det bara att äta och ge sig av på träning.

 bild tagen från facebook.
Sophie, Hanna, Jag & Marcus.
Bild tagen från facebook.
Jag, Pamela, Niklas, Jonathan, Chippen & rickard.
Bild tagen från facebook. 
Rickard,Marcus, Corre & Einar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0